כיום, כמעט לכל עסק או ארגון יש נוכחות ברשתות החברתיות. לעתים חלק מדרישות התפקיד יהיו תפעול חלקי או מלא של דף הפייסבוק העסקי, ועל כן כדאי שתכירו את מיומנויות הבסיס שלו.
כיצד לפתוח דף עסקי בפייסבוק?
כאן תמצאו מדריך מפורט לפתיחת דף עסקי בפייסבוק. מתלבטים אם פייסבוק היא הזירה הנכונה עבורכם והאם כדאי לפתוח דף עסקי או קבוצה? כאן תמצאו תשובות גם לשאלות אלה.
איך עובד האלגוריתם של פייסבוק?
כיצד מחליט פייסבוק איזה פוסטים נראה בפיד ואיך זה אמור להשפיע על אסטרטגיית ניהול הדף העסקי שלי? כאן תמצאו מפתח לתשובות. וגם כאן.
איך לפתוח במסע פרסום בפייסבוק?
ניתן לקדם תכנים בפייסבוק בתשלום וגם ליצור קמפיינים להזרמת אנשים אל מאמרים או דפי נחיתה. כאן תמצאו מדריך מפורט להעלאת קמפיין לפייסבוק. כדי שקמפיין פייסבוק ימטב את עצמו ויהיה יעיל, כדאי להכיר אסטרטגיות וטיפים מקצועיים לקידום ממומן חכם. כאן תמצאו טיפים כאלה.
איך נכון לנהל דף פייסבוק עסקי?
ניהול דף עסקי הוא מלאכה מאתגרת מאוד. מאמרים אלו ייתנו לכם הכוונה מקצועית בתחום:
- איך לבנות תכנית משחק חכמה בפייסבוק?
- שיווק ברשתות חברתיות: שוק של תן, תן, תן וקח
- איך לנהל דף פייסבוק עסקי בזמן משבר בטחוני?
- איך לגרום למשתמשים לשתף תכנים?
- איך להוציא את המקסימום מהפוסט שלכם?
אין תחליף לעבודה בשטח: יש לזכור שכל המדריכים אינם מהווים תחליף לניהול בזמן אמת ומדידת התוצאות של הדף שלכם בפועל. כל דף בונה לעצמו קהל אחר שמגיב באופן שונה לתכנים. כדאי למדוד את הצלחת התכנים לפחות אחת לחודש ולבדוק אילו תכנים הצליחו יותר ואילו פחות.
את ביצועי הדף תוכלו למצוא בלשונית 'נתוני שימוש' הנמצאת בשורה העליונה של דף פייסבוק עסקי:
המדדים המרכזיים שעליכם לבחון הם:
א. מה הייתה התפוצה האורגנית של הפוסט? נתון זה משקף עד כמה פייסבוק חשב שהפוסט רלוונטי לקהלי היעד. רק פוסט שהקהל מתחיל להגיב אליו זוכה להמשך תפוצה.
ב. מה הייתה המעורבות (engagement) של הקהל? כמה הקליקו על הפוסט, לחצו בו על כפתור, שיתפו אותו, הגיבו אליו או הוסיפו לו רגש? נתון זה מודד עד כמה נגעתם באופן עמוק בקהלי היעד שלכם.
כהמשך למסרים השיווקיים של הדף ובהתאם לתוצאות שמדדתם – בנו את תכנית התוכן לחודש הבא. למידה מן העבר תאפשר לכם התקדמות והתאמה טובה יותר של התכנים שאותם אתם מעלים, וכך תגדיל את החשיפה שלכם לקהל היעד.