למרכז האקדמי שלם דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2

תיאור התפקיד:

עבודה משרדית במחלקת כספים בארגון. העבודה כוללת בין היתר:

  • הנה"ח שוטפת מול ספקים ולקוחות (רישום חשבוניות, ביצוע תשלומים וגבייה)
  • ניהול קופה קטנה
  • עבודה עם כרטיסי אשראי בארגון
  • עבודה שוטפת מול הסטודנטים: טיפול בשכ"ל, מלגות וכיו"ב
  • רישום דוחות נסיעה ב"כל נתון" ובספרים
  • דיווח לרשויות
  • סריקות ותיוק באופן שוטף לצרכי המחלקה

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בהנהלת חשבונות
  • ניסיון בעבודה עם פריוריטי
  • ניסיון בעבודה עם יישומי אאוטלוק, אקסל ותוכנות אופיס אחרות
  • ידע בתוכנות MS אחרות

 

כישורים נדרשים:

  • מוסר עבודה גבוה
  • דייקנות וחריצות
  • אמינות
  • דיסקרטיות
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ובלוח זמנים
  • תקשורת בינאישית טובה מאוד, עבודה בצוות ושרותיות

 

היקף המשרה: 80% משרה

 תחילת עבודה מידית; מיקום המשרה בירושלים

קורות חיים בציון שם המשרה בשורת הנושא יש לשלוח ל: hr@shalem.ac.il

*רק פניות מתאימות ייענו*


למרכז האקדמי שלם דרוש/ה רכז/ת מנהל אקדמי

 

 

תיאור התפקיד:

עבודה משרדית הכוללת בין השאר: מתן מענה שוטף לסטודנטים ולמרצים, הזנת נתונים לתוכנות מנהל אקדמי, הכנת חומרים לשיעורים וכיוצא בזאת.

דרישות התפקיד:

  • ייצוגיות, בעל/ת תודעת שרות גבוהה
  • תואר ראשון/ במהלך תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר- חובה
  • יחסי אנוש מעולים
  • תשומת לב לפרטים
  • שליטה בתוכנות Office- חובה!
  • ניסיון בעבודה על תוכנת "מכלול" ו"מודל" – יתרון

 

היקף המשרה: עבודה לפי שעות, עד 75% משרה.

תחילת עבודה: מידית

המשרה בירושלים

קורות חיים בציון שם המשרה בשורת הנושא יש לשלוח ל: hr@shalem.ac.il

 

*רק פניות מתאימות ייענו*

 

 

 

 


                                                             

  קול קורא - לשירותי ייעוץ ופיתוח (פרילנס) בנושא מערכי תמיכה ולקויות למידה במוסדות להשכלה גבוהה

המרכז האקדמי שלם הוא מוסד מוכר להשכלה גבוהה בו מונהגת תכנית מצטיינים ייחודית לתואר ראשון בתכנית ללימודים הומניסטיים, בתכנית בינתחומית בפילוסופיה ובהגות יהודית ובתכנית ללימודי המזה"ת והאסלאם.

המרכז מבקש לגייס יועץ חיצוני לצורך סיוע בפיתוח ובהטמעת מערך תמיכה, שילוב ומתן התאמות עבור תלמידים בעלי לקויות שונות.

התפקיד יכלול, בין היתר, מתן ליווי, ייעוץ, סיוע והכוונה בהבניית המערך הנדרש; השתתפות בוועדה בין מקצועית; עריכת השתלמויות לצוות העובדים ולסגל האקדמי; השתתפות בוועדת התאמות של המרכז.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בתחום החינוך/ הפסיכולוגיה/ הטיפול - חובה
  • תואר שני בלקויות למידה - חובה
  • ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום לקויות למידה והתאמות באקדמיה
  • ניסיון בהדרכה אישית וקבוצתית של צוות ובהעברת השתלמויות בנושא
  • ניסיון בהובלת תהליכים דומים והטמעת נהלים – יתרון
  • ניסיון בהקמה, פיתוח וניהול של מרכזי תמיכה בלקויות למידה במוסדות להשכלה גבוהה- יתרון

 

מיקום המשרדים: בירושלים • נדרשת זמינות מידית ולמשך כחצי שנה

קורות חיים בצרוף מכתב מקדים יש לשלוח בציון שם המשרה ל: hr@shalem.ac.il

רק פניות מתאימות ייענו.

*המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד